Seyhan Arman yazdı: 20 liraya koca olur mu?

“Tanıştığımız ilk gecenin sabahında sana aşık oldum diye mesaj attı. İnanmadım ama heyecanlandım.’’ dedi ahiretlik bir arkadaşım. Hadi hayırlısı yeni bir aşk başlıyor dememe kalmadan ikinci görüşmemizde evden giderken 20 liran var mı diye sordu ve dünyam başıma yıkıldı.’’ diye devam etti.

Ne var bunda? Bozuk parası yoktur, taksiye binecektir diye düşünen kezbanlar var mıdır içinizde acaba? Dur önce nedenini açıklayıp sonra şarlayayım en iyisi J ‘’Normal’’ bir ilişkide olsaydı en fazla abes kaçardı bir erkeğin kadından ikinci görüşmesinde 20 lira istemesi.  Konu bir trans kadın ise yine abes kaçıyor çünkü ilk görüşmede istemesi gerekirdi. Daha doğrusu gerekmez beklenirdi diyelim.  Yahu bir adam nasıl olurda ‘’Sana aşık oldum.’’  diye mesaj yazdığı kadından bir sonra ki görüşmesinin bitiminde 20 lira ister? Yeğenim daha ilkokulda iken kız arkadaşını hamburgerciye götürebilmek için bir kaç hafta para biriktirirdi. Durum hala böyledir diye düşünüyorum. Peki, o ‘’erkek’’ hangi maksatla 20 lira istemiş olabilir?

A-Hanım kızımız ona hiç bir şey ikram etmemiştir ve karnı acıktığı için mecbur istemiştir.

B- Son parasını aşık olduğu kadının yanına gelmek için harcamıştır ve geri dönecek yol parası yoktur.

C-Bana güveniyor mu acaba diye güven testi uygulamıştır.

D -‘’Travesti Kocalığı’’ diye bir meslekten haberdar olmuştur.

Şimdi hep birlikte bu şıkları çürütmeye çalışalım. Bakalım hangisi ayakta kalacak?

A- Hanım kızımız “Sana aşık oldum.” diye mesaj yazan romantik erkeğini aç bırakmaz. Ahiretliği evine geldiğinde pizza siparişi verir ama Taksim müptezellerine ‘’hanımlığını’’ ispat amaçlı kendi elleri ile yemekler hazırlar. Diyelim ani oldu hazırlayamadı. –ki öyle olmuş- Bir kaç saatlik görüşmede hemen acıkılmaz, muhtemelen gelmeden önce yenilmiş olur. Diyelim ki aç geldi, aç kaldı ve midesi guruldadı gurur yapar ama gurur yapıp o 20 lirayı istemez.

B- Anneannemden para isteyemediğim için, daha doğrusu o verdiği halde ‘’gurur’’ yapıp almadığım için en zırıl dönemlerimde evden çarşıya çok kez yürümüşlüğüm vardır. Ben zırıl halimle anneanneme  gurur yaptıysam ‘’erkek’’ arkadaşımız ‘’erkekliğine’’ laf söyletmez ve o 20 lirayı almaz. Gerekirse evine yürür, olmadı sabah dolmuş saatini bekler ama o parayı yine de istemez.

C-Benim bildiğim para ile yapılan güven testi çok eskilerde, yere para atan ustaların çırağın parayı ustaya verip vermeyeceği ile yapılırdı. Birincisi yöntem eski, ikincisi de kız arkadaştan para istenilerek yapılanı duymadım. Olsa bile ikinci buluşmada değildir diye düşünüyorum.

D- Öncelikle ‘’Travesti Kocalığı’’ denilen bu mesleği tanıyalım:  Trans kadınların bir kısmının beğendiği ya da aşık olduğu erkeği para yedirerek yanında tutmak amaçlı sevgi gösterisinin mesleğe dönüşmüş halidir. Bu mesleğin özellikle genelevde çalışan biyolojik kadınların para yedirerek yanında tuttuğu “zavak” versiyonu ve yaşlı erkeklerin para yedirerek yanında tutmaya çalıştığı küçük kız çocukları versiyonları da var. Ayrıca ‘’gey kocalığı’’ versiyonu var ki evlerden ırak. Benim uzmanlık alanım ‘’Travesti Kocalığı’’. Uzmanlık alanım dediysem yedirdiğimden değil yakınen şahit olduğumdan.   Bir de bu iş kolunun kendi içinde versiyonları var:

1- ‘’Çam sakızı çoban armağanı.’’ yedirmeler: Küçük çaplı sadece evde yenilen içilen yemek, sinema bileti ve patlamış mısır gibi ödemelerden oluşur.

2- ‘’Ameleden Brad Pitt yaratma’’ tipi yedirmeler: Daha çok kılık kıyafet alımı, jöle kullanımı öğretimi,  manikür, pedikür, solaryum gibi bakımların öğretilmesi gibi fiziksel değişim sağlayan ve genellikle tanıdık bir arkadaşa yüklü bir transfer ücreti karşılığı geçiş yapan durumdur. Yalnız bu tipte çalıştırılan elemanın ayakkabısı, parfümü, saati  vs ‘’marka’’ olmalıdır. Travesti arkadaşımız kendisine DP den doldurma parfüm alabilir ama kocasının parfümü  Tom Ford bilemedin Dolce Gabbana o da olmadı en az Calvin Klein olmalıdır.

3-‘’Taş fırın erkeği’’ tipi yedirmeler:  Genellikle kadının kazandığı tüm parayı ‘’erkeğinin’’ eline sayıp, gidilen sinemanın, alınan mısırın, yapılan market alışverişinin, kiranın ödemeleri erkek tarafından yapılır. Bu tipler de kendi içinde:

  1. Bütün paranın patron kadının onayından geçtikten sonra kasada ki erkeğin ödediği şekil
  2. Kadının kendi kazandığı parada hiç bir hakkı olmadan erkeğin tamamen kafasına göre harcadığı hatta erkeğin kendisine dünyaları alıp kadının kafasında ki kaynaklar artık ‘’geçmeyecek’’ duruma geldiği ve aylarca yalvararak ancak değişebildiği şekil olarak ikiye ayrılır.

‘’Taş fırın erkeği’’ tipi yedirmelerde genellikle bir sahiplenme, çarşıda markette, sinemada vs el ele tutuşularak karı-koca imajı ve dayak olmaktadır.

4- ‘’Yevmiyeli eleman’’ tipi yedirmelerde genellikle erkeğin bir yevmiyesi olur ve belirli zamanlarda otomatik olarak artış gösterir.  Bu tiplerde kendi içinde çeşitlilik göstermektedir. Sigortalı olandan, ailesine bakılana, limitsiz kredi kartı olandan, gelemediği günlerin yevmiyesini toplu olarak ilk gelebildiği günde alana kadar çok farklı tipler vardır.

5- ‘’Ayni koca’’ bu tipler genellikle parasal yardım kabul etmezler çünkü ‘’gerçekten’’ seviyorlardır ve para almayacak kadar gururludurlar. Fakat orta ölçekli kavgalarda kişinin kendisine saat, çok istediği spor ayakkabı, Diesel’den kot pantolon vb; büyük ölçekli kavgalarda ise bazen kendisine motosiklet, araba, ev vb, bazen de ailesine çamaşır makinası, buzdolabı, koltuk takımı vb. barışma hediyeleri alınır. Bu tip “koca”larda maddi bağış, sadece, adamın köyde yaşayan ve okuma yazma bilmeyen annesine gelen 4.000-5.000 liralık kredi kartı ödemesi geldiğinde veya bir tanıdığına olunan kefillik sonucu eve gelen haciz durumunda nakit kabul edilir.

6-‘’Kocamdır döver de, sever de’’ bu tipler genellikle 1-2-3-4-5 şıklarında ki tiplerden biraz biraz bazen de hepsini aynı anda barındırır içinde.

‘’Travesti kocalığı’’ mesleğini az çok tanıdığımıza göre D şıkkı da olamaz diye düşünüyorum. Çünkü bu mesleğin erbapları genellikle atı ürkütmeden yanaşırlar veya zamanla gelişen olaylar sebebi ile meslek sahibi olurlar. D şıkkında bahsettiğimiz lalo, daha ikinci görüşmede 20 lira isteyerek bu mesleği icra edemeyeceğini belli etmiştir.

Bu durumda hiç bir şık geçerli olmadığına göre bize tahmin etmek düşer. Bence ‘’Taksim ortamına’’ yeni düşmüş bir kezban olsa gerek. Aslında onu tatmin eden 50 liradır ama kezbanlığından 20 deyivermiştir. Sürümden kazanıyordur 20 istemiştir veya gerçekten yol parası yoktur ve yürüyemeyecek kadar yorgun olduğu için istemiştir o 20 lirayı. 20 lira ile başlayıp her geldiğinde arttırarak ‘’Travesti Kocalığı’’ mesleğine yeni bir şık ekleyecek yeni bir boyut kazandıracak da olabilir.

Bütün bunları o arkadaşa sormadan bilemeyeceğimiz için tahminden öteye gidemeyiz.

Asıl suçlu, altı üstü 20 lira için çenemizi bu kadar yoran ahiretliğimizdir. 20 lira için ‘’Ne münasebet terbiyesiz, sen beni ne sandın, defol bir daha beni arama’’ demek yerine çıkartıp 20 lirayı verebilirdi. ‘’Ay tatlım bende de sadece 10 lira var’’ diyerek domuzdan ne kıl koparsam kardır misali konuyu kapatsaydı ve bana anlatmasaydı ben de bu yazıyı yazmayacaktım.

Kahrolsun cimri ahiretlikler.

Gelelim işin özüne: tabii ki para karşılığı koca tutulmasını eleştiriyorum. Tutarlı sebeplerim de var ama bu yazının konusu o değil. Onu da başka zaman ‘’eserse’’ yazarım. Gerçi ben yazsam ne olur? Sonuçta bu hayat herkesin kendi hayatı. İster para yedirerek mutlu olur, ister ne münasebet der ve ahiretliğim gibi yalnızlığı tercih eder. Belki şanslı olur gerçekten ve hiç bir para ilişkisi kurmadan bir ilişki yaşar.

Ayrıca bu yazıdan trans kadınlar sadece para yedirerek ilişki yaşar mantığı çıkmasın. Zaten, erkeklerden çok iyi para yiyen trans tipleri vardır ki onları anlatmaya gerek yok. Çünkü köpek insanı ısırdığında değil, insan köpeği ısırdığında haber olur.

Ay 20 lira için bu kadar yazdığıma değer umarım. Hadi öptüm J

Not: Şimdi bütün işsiz ve sadece penisinin olmasının jigololuk yapmaya yeteceğini düşünen erkekler ‘’Travesti Kocalığı’’ mesleğine geçmeye çalışmasın.  Harcarlar güzelim.

2. SAYI
HOMOJEN
Okumak İçin Tıklayın!
İndirmek İçin Tıklayın!
 




Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*